Axema – support till återförsäljare och installatörer

Support till återförsäljare och installatörer

Är du installatör eller återförsäljare? Då är du välkommen att höra av dig till vårt supportteam vid eventuella frågor.

Telefon: 08 722 34 40
E-post: [email protected]
Support slutkund

Support till slutkund

Behöver du som slutkund hjälp med något? Då kontaktar du din installatör i första hand. Får du inte tag på installatören kan du ringa 0900-2590 för hjälp med programmering och assistans av våra produkter över telefon. Notera att samtalet kostar 15 kronor per minut inklusive moms.

Support Abonnemang Televox Tre

Abonnemang

När det gäller VAKA CALL porttelefoni samarbetar vi med Telavox som är en av Sveriges största IP-telefonioperatörer med huvudsäte i Malmö. För att komma igång behöver du teckna ett abonnemang hos dem.

Teckna abonnemang
Teknisk dokumentation

Teknisk dokumentation

Här hittar du som är installatör teknisk dokumentation för alla våra produkter och tjänster.

Till dokumentbanken
Axema support, fjärrsupport

Fjärrsupport

För att underlätta datorsupport så använder vi TeamViewer för att fjärrstyra din dator.

Kontakta vår support om du behöver hjälp.

Till Teamviewer

Uppdateringar och noteringar

Det har tyvärr uppdagats att vissa A66:or producerade den senaste månaden kan ha ett fel på mikrofon-funktionen. Om ni inte använder porttelefon-funktionen så berörs ni inte av detta. Om ni upptäcker att mikrofonen inte fungerar (inget ljud i svarslur) så kontakta vår support så får ni en ersättningsprodukt. Nya A66:or sålda fr.o.m. 2018-11-12 är åtgärdade.